You can't say no to me.

På lördag for jag till Sandra igen. DeSitter i mitt rum, - framför datorn med en kopp the och försöker komma på något vettigt att skriva i min blogg. Tyvärr går inte det så bra, så jag får göra som jag gör i alla andra uppdateringar jag gör. Berätta om hur min dag har varit.

Vaknade där kring elva, och började se på dom återstående avnitten jag har på mitt USB-minne. Totalt har jag sett 4 avsnitt, vilket är omkring 170 minuter,- sonm är nästan tre timmar. Detta var onödigt att skriva, men för att få lite volym i min uppdatering så krävs det. Den tiden jag inte har tillbringat i sängen och tittat på Heroes har gått åt dator, och studier. På tisdag har jag ett prov i Mediekunskap, och imorgon ska jag redovisa mitt referat.



Kan även berätta om min helg.
Den har varit bra. Tillbringade fredagkväll hos Sandra. Frida, Nattis, Agnes och Max var där. (Även Sandras syster)Vi såg film, - Familjen Robinsson. Den filmen är humor! Dock är Sandra lite väl överskattande när det gäller den ;)

Efter att vi sett filmen satte vi oss och spelade UNO. Det är ett roligt spel, men när man vinner och spelet fortsätter i en timma är det inte lika roligt längre :D så blev det för min del. Men det var roligt ändå.

Denna gång var det bara jag, Sandra, Frida och Max. (Samt Sandras syster)
Vi hade spelkväll. Vi spelade kort,(New York, 500 och Pumpen) Från A till Ö och Med andra ord.
Det var väldigt trevligt! :D

"Knulla!! som Bella!"
- Max
Intern :D haha


Nu har jag inget mer att skriva ..

Kommentarer
Postat av: Fräjdow :) Fjårtizz xD

haha! jag är trött som ett as(därav namnet) men jag lovade att kommentera så nu gör jag det :D Sjukt roligt helg var det! Måste definitivt göras om. Screwdriver is the shiet !!

2007-12-15 @ 00:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0