Breakdown.

But you cant stop nothing
If you got no control
Of the thoughts in your mind

That you kept in, you know
You dont know nothing
But you dont need to know
The wisdoms in the trees
Not the glass windows
You cant stop wishing
If you dont let go

But things that you find
And you lose, and you know
You keep on rolling
Put the moment on hold
The frames too bright
So put the blinds down low



Nu är klockan halv nio, jag har tillringat någon timme till studier. Trodde inte att jag skulle orka plugga något ikväll men Elin sa att jag skulle tända ljus, sätta på mig mykläder och stänga av alla elektroniska saker som möjligtvis kan störa mina studer,- som dator och mobil. Jag gjorde det och jag kunde koncentrera mig mycket bättre. Tack Elin!

Ikväll har jag haft ångest, yrsel och huvudvärk, samt illmaående. Det mesta har gått över nu, och det känns bra. Jag tror att morgondagen kommer bli en bra dag. Jag kommer klara provet, känns det som och sen på kvällen ska jag och Elin baka pepparkakor! :D Det var länge sedan jag och Elin gjorde något, vilket är lite tråkigt. Men det ska vi ta igen, right? :)

Idag var jag på Roasters med Frida och Sandra. Vi satt där från ca. 13 - 16.
Det var väldigt trevligt  =) måste göras om, när inte alla är så trötta dock.

Nu måste pappa ha sin dator, så jag kan inte skriva nå mer.

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0