Breathe in, breathe out.

Isabella: Min mandarin har cancer >.<
Frida: Haha! ajdå :D
Isabella: Den hade en grön cancerknöl, :D
Frida: En grön? :D
Isabella: Det var typ grönt skal, men sen så var det en knöl i mandarinen också :D

Någon minut senare;
Isabella: Den hade ett barn också! :D
Isabella: Stackars sate. Cancer, och gravid. Inte roligt.
Frida: Haha nej. Det är grymme synd om han :D 
Isabella: Han? :D 
Frida : Haha, ja! xD
Isabella: och hanar kan vara gravida! :D 
Frida: Mandarinhanar kan det ;p

Meningslösa konversationer vi har ändå :D haha! 



Idag har jag vart på stan med Frida (: Vi kikade lite på julklappar och så. Sen gick vi till Roasters för att jag ville äta. Tog en varm smörgås, med kyckling och så + the. Mums. 
Sen följde jag hem till Frida, vi kikade runt lite på internet och sen gick vi på en kort promenad, för att jag skulle få se 997 som står på deras kvarter. (Vi tävlar - om vem som hinner först med att se alla bilar med registeringsnummer 999 till 001)

Sen kom Anders och Anette och hämtade mig. Mamma var också med. Vi for och handlade, och sen hem till dom på Pitholm. Jag har kommit fram till att jag trivs väldigt bra i deras hus där, kommer att sakna det när dom ska bygga nytt där ute i tjottahejti. Menmen, vi käkade gomiddag och sen kom pappa och hämtade mig och mamma kring åtta! Sen dess har jag bara suttit vid datorn - och snart ska jag tända massa ljus, koka the och lägga mig och läsa i sängen :) mys


Imorgon ska jag till Frida :) Vi ska ha Piratesmarathon! Alla tre filmer. Sen ska vi bygga en snögubbe också, eftersom det förhoppningsvis kommer bli blida imorgon :D Vi har pratat om att göra den på deras tak, men jag tror det kan bli aningens för komplicerat! ;>


 

Kommentarer
Postat av: Dileva ^^,

Men det är såna konverstaioner som är roligast :P he ska bli skoj med pirates :) Jag ska bli pirat när jag blir stor :D haha, jag ska bli lika cool som captain Jack sparrow ^^, Jag ska bli coolare än han till och med:D

2007-11-18 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0