Can't stand me now.

Dagen har vart helt okej. den började med att jag försov mig, och på ett sätt var det skönt - men inte bra.
När jag kom til skolan var det bara att sätta sig och göra datakunskaps-provet. Det gick bra.
Sen hade vi lunch, svenska och matte. Slutade gode tidigt, och det bar av till Roasters med Frida, Sandra och Sofia. Det var väldigt trevligt, Även fast vi  spelade New York - och jag förlorade >.<

Ikväll ska jag vara med Frida. Vi ska se film och så. Klockan 20.00 ska vi se doobido, Robert Gustavvson ska ju vara med, och det kan ju bli roligt x)

Nu ska pappa ha datorn, så jag måste sluta skriva. Uppdaterar säkert sen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var inte din dag idag, med tanke på försovningen och förlorandet i kortspelen :P
jag är tagg på Doobido! haha

2007-11-09 @ 17:53:08
Postat av: Frida

Det var inte din dag idag, med tanke på försovningen och förlorandet i kortspelen :P
jag är tagg på Doobido! haha

2007-11-09 @ 17:53:45
Postat av: frida

oj! haha det blidde många :P

2007-11-09 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0