Hollow years.

Once the stone
You're crawling under
Is lifted off your shoulders
Once the cloud that's raining
Over your head disappears
The noise that you'll hear
Is the crashing down of hollow years



Idag är jag hemma från skolan. Jag orkar inte, - ingen sömn, ångest och skola går inte ihop.
Så jag bestämde mig för att stanna hemma. Som jag skrev igår, är jag på väg in i en svacka. Jag vet inte vad som orsakar den, men in är jag på väg. Jag kanske redan är inne? 
                                                                                                                                         - Ja, jag tror det.

Nu ska jag gå och så ska jag lägga mig i sängen med dom här två sakerna;

image7


Fortsättning.

Har målat en teckning till Frida i Paint. Fick inspiration till den av låten My beloved monster av Eels.



Så här går texten;

My Beloved Monster and Me
We go everywhere together.
- Wearing a raincoat that has four sleeves -
Gets us through all kinds of weather.

She will always be the only thing.
That comes between me and the awful sting.
That comes from living in a world that's so damn ... mean

My Beloved Monster is tough!
If she wants she will distroy you.
But if you lay her down for a kiss,
Her little heart it could explode.

She will always be the only thing.
That comes between me and the awful sting.
That comes from living in a world that's so damn... mean

La La La La La La La La

Kommentarer
Postat av: etzich

Jag var också hemma p.g.a. sömnbrist och ångest... Inte för att jag vet vad jag vill ha sagt med det.

2007-11-06 @ 17:42:30
Postat av: Sandra

må bäst snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0