Inside us all.

Theres a peace inside us all
Let it be your friend
It will help you carry on in the end
Theres a peace inside us all

Creed <3


Jag är deprimerad. Jag trodde att svackan var över, men den kanske inte är det. 
                                                                                                                              
                                                                                                                  Eller så har jag kommit in i en ny.


Att min musikspelare nu valde att spela upp Save Tonight av Eagle Eye Cherry, gör inte saken bättre. Den låten är minnen. Det är många minnen som är dåliga, men det finns så många mer, - som är bra minnen.
Det är dom minnena som gör att jag till slut kan ta mig ur svackorna, samt alla mina vänner som lyser upp min dag.


Trots ångest har den här dagen har varit bra. Den här helgen har varit bra.
Jag har haft tid att umgås med vänner, familj (vilket var länge sedan) och så har jag haft en kamera hemlånad över helgen. Jag har slappnat av och vilat min kropp samt själsliv. Som sagt, en bra helg.




I helgen har jag även fått hem Photoshop CS3, vilket känns väldigt roligt. Dock kan jag inte så mycket, men kunskapen kommer väl så småningom. Min första bild som jag gjorde, väljer jag att inte lägga upp här av vissa skäl. Kan dock lägga upp bilden på Vigor som jag redigerade lite tidigare idag ;
 
image11 

Det var allt från mig för idag. Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, samt borsta tänderna. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa Män som hatar kvinnor, tills dess att ögonen blir för trötta för att läsa mer, - då ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Frida

Undrar varför du inte lägger upp den första bilden du redigerade?! ;) haha!
Men det är bra att du haft en bra helg :)

2007-11-12 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0