It's not over.

image6

Det här varit en bra dag, till en viss del. Det negativa var att vi inte behövde ha en lektion, vilket gjorde att vi fick en väldigt lång lunch, och att filmen vi såg lektionen efter det, var väldigt dålig, - men dock så såg bara jag och Frida ungefär en timme av den, sen for vi till Roasters för att vi inte orkade
stanna kvar för att se filmen, samt ha idrott.

Roasters - är terapi. Jag och Frida for dit, satt och pratade, spelade kort och fikade. Egentligen, är Frida terapi också, och det vill jag tacka henne för. <3 Kortspelandet gick förvånansvärt bra idag. Jag vann några gånger, vilket är ovanligt när jag spelar mot Frida. Dock tror jag att jag ska fullfölja planen som jag och Marcus spånade på igår; nämligen att jag tränar upp mig med någon som är dålig på kort, och att jag sen spelar med Frida en gång, vinner, och sen aldrig spelar mot henne igen. På så sätt blir jag ju oövervinnlig, eftersom hon aldrig kan vinna över mig igen! Dock så gäller den planen endast i spelet New York.

Idag har jag gjort två inköp. En tuperingskam och en uttöjning. =) hittade även ett par vinterskor jag vill ha. Jag la av dom tills mogondagen, och sen ska jag höra med min mor om hon vill komma in till stan och möta mig där efter skolan för att kolla på skorna, och förhoppningsvis införskaffa dom.

Planerna för kvällen ser ut såhär; jag ska pyssla ihop en kaffekassa bestående av någon sorts burk/kartong som man kan stoppa in småpengar i, - ungefär som en spargris. Efter det, ska jag lägga mig i sängen och läsa "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson och dricka en stor kopp the, eller två.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är terapi också!

2007-11-07 @ 20:30:04
Postat av: frida

What!?! jag skrev ju jätte lång kommentar!! blää allt försvann ju!!

2007-11-07 @ 20:30:42
Postat av: Frida

Eftersom att min kommentar försvann så skriver jag den igen.
Det går inte att vara annat än glad när man är med dig!

2007-11-07 @ 20:35:56
Postat av: Frida

men helvette!! kan man inte skriva mer än en mening i varje kommentar?!?! nu skiter jag i det hära!

2007-11-07 @ 20:36:38
Postat av: Camilla

Rolles ÄR bra skit

2007-11-07 @ 20:37:08
URL: http://camiilla.webblogg.se
Postat av: Agnes

Filmen blev bättre sen :) Jag blev JÄTTEupprörd och irriterad. Jag vill skjuta Bush.

Vars köpte du tuperingskamen, och vad är det för pjuck? :)

2007-11-07 @ 21:08:45
Postat av: Anonym

boken är apbra :D

2007-11-11 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0