Landed.

Även denna dag spenderas hemma, men imorgon ska jag iväg till skolan. Vill inte missa så mycket mer av skolan, måste hämta lite böcker, och så ska jag, Frida och Sandra till Roasters efter skolan. Vilket jag inte heller vill missa. :) Är ganska less på att ligga hemma i sängen nu, trots att jag bara gjort det sen igår.
Känner att jag behöver prata av mig lite med Frida! :D haha

Dock har jag gjort lite nytta under tiden jag varit hemma, - jag har nämligen skrivit mitt referat. Det är inte klart än, men på väldigt god väg. Ska försöka skriva klart det idag, samt börja öva in det eftersom det ska redovisas.
Funderade på att fara till skolan idag, efter halva dagen. Men det känns ovärt ;p lika bra att stanna hemma och vila, så jag orkar med morgondagen!



                                                                                        Tänk att ett "hej" kan göra en så glad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0