One ray of light.

image9

Efter skolan så tillbringade jag ungefär två timmar med denna söta flicka på stan. :) måste säga att det var väldigt trevligt! Hon följde mig till stan, för jag skulle köpa min skor. Vi gick runt ett tag, och sen satte vi oss på Roasters och väntade på bussen som skulle gå efter en timme ungefär.
Sofia hade tur, - hon fick en gratis latte eftersom att hon som skulle göra en choccachino (stavning?) åt mig, råkade göra en latte x) så då frågade hon om min kompis ville ha en latte, och självklart sa jag ju ja.

Började även med min plan att träna upp mig i kort, så jag kan vinna över Frida någon gång. Sofia ställde upp som motståndare :D Vi glömde helt bort tiden, så 4 minuter över sex så började vi springa mot bussen som skulle gå kanske 6 över. Men vi sprang fel, eftersom vi trodde den gick där den gick förut - men den har ju bytt tillbaka igen. Så då var det bara springa ner till Valdino istället för P-däcket. Som tur var hann vi, men Sofia höll på att bli överkörd. Eller, hon höll på att springa in i en bil x) haha! Men roligt var det.


Nog för idag, :) ska gå och göra the, och sen lägga mig i sängen och läsa ett tag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var ju tur för Sofia det :)Gratis latte är inte helt fel. haha skickligt :P

2007-11-09 @ 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0