Passing afternoon.

     I hate it!

Sitter och pluggar samhälls. Har dock tagit en liten paus nu. Har prov i ekonomi på tisdag och det ser inte ljust ut. Kan nada! Men det får gå som det går, och så får jag hoppas på det bästa. Hela kvällen imorrn lär ju gå åt studier.

Idag har jag vart hos Sandra! :) Jag, hon och Frida bakade lussekissar! Det var väldigt trevligt. Kul att spendera lite kvalitetstid med Sandra. Det var längesen. Imorrn ska det också spenderas lite sådan tid med Sandra och Frida igen! x)
                                                                                  (På Roasters. Förvånande? haha)

Nu måste jag ta tag i pluggandet igen. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Adrif :)

gadi rä gaj segnälkab! ahahah. anrassikessul velb ådnä adog tsaf mod vleb etil adråh (:
Äälb gaj ratah åskco netiks sllähmäs!!
sretsaoR nrromi rilb afrep!

2007-11-25 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0