Signs.

Can't you see them?
See the signs
You see them
All the signs we see them
Can't you see them?


Idag var jag på skolan, och på lunchen for jag och Frida in till stan och åt en tacotallrik på Röda lyktan. Grymt gott! :) När vi slutade for vi in till stan, för att sätta oss på Roasters - vilket verkligen är något nytt för våran del! Sandra kom, och även Sofia och Max kom ett tag också. x) Det var trevligt.

Kring fyra började alla fara hemåt, och jag mötte mamma på stan. Har fått mig en ny kofta (välbehövligt), julstjärna till fönstret, fotopapper och en uttöjning (4mm). Vi tog sen bussen hem klockan sex, och jag hoppade av hos Frida. Jag åt gomiddag där, och sen såg vi Heroes S02E01-02, promenerade och spelade kort. Promenaden var väldigt rolig, jag tvingade Frida ner i djupsnön och det var väldigt roligt, för hon skulle gå i mina fotspår och då jävlades jag lite genom att gå konstigt! ;> Kortspelen var däremot inte roliga, för jag förlorar bara hela tiden. Men jag ska slå dig nån dag Frida, jag ska bli oövervinnlig ;)

Imorrn ska jag och Frida in till stan, och försöka oss på en riktig runda på stan! :) Ska köpa julklappar. 

Kommentarer
Postat av: Frida :)

Det var bra att jag tvingade dig att följa och äta :D You mean girl!! tvingade ner mig i snön sådär och gick som om du var full som en jag vet inte vad! :)
Du kommer aldrig bli oövervinnerlig! :P

2007-11-30 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0