Trough glass.

I'm looking at you through the glass...
Don't know how much time has passed
Oh god it feels like forever
But no one ever tells you that forever
Feels like home sitting all alone inside your head


Idag ska jag till Luleå med Frida. Hon skulle dit för att hon skulle pierca sig i läppen, och då tänkte vi att vi kan gå på stan före (: det blir skitabra det! Hon borde vara här om typ 20 minuter, och sen ska vi gå till bussen. Men först, ska jag visa henne lite bilder ;p
Funderar på att städa upp lite i mitt rum, det ser förjävligt ut, jag förstår inte hur
jag kan få det såhär stökigt ;o



Igår var jag, Agnes och Sofia på Roasters (:
Där träffade vi Camilla och Elina också, vilket var väldigt trevligt!

Var barnvakt från halv två, till typ 4 - sen bjöds det på middag och skjuts till staden strax före sex! Fick även en femtoilapp för barnpassningen. ;>

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0