Twentyfour Hours.

Sitter på skolan, vill bara hem.
- jag vill verkligen inte vara här.

Faktumet är, att vi också har en totalt meningslös lektion som inte gör saken bättre.
Såhär känner mig mig just nu;

(valde denna bild i brist på annat)


Fortsättning.

Jag hade tur. Vi behövde inte sitta kvar restrerande tid på lektionen, och behövde inte komma på nästa. Så jag sprang till skåpet, slänge på mig kläderna och sprang ut till busshållsplatsen och tog bussen som gick efter en minut. Var rädd att jag skulle missa den. :) Jag orkade verkligen inte stanna fyra timmar på skolan, för att sen ha en lektion idrott. Så jag valde att fara hem, vilket var välbehövt!

Nu ska jag spendera resten av dagen med att sitta vid datorn, läsa och dricka the.

image7

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobbigt! :( Vi har engelska utan lärare vi, det är rätt härligt faktiskt. Må bäst sötBella!

Postat av: Sandra

Men Åh så bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0