Under the influence.

Idag for jag hem från skolan klockan 11.05 med bussen. Jag har ont i huvudet, känner ett tryck över bröstet och så har jag rinnig näsa. Det värker även i kroppen. 

                                                                                               Detta är alltså orsaken till att jag for hem idag.

Just nu sitter jag och lyssnar på Carlings radio, i hopp om att hitta ny bra musik. Än så länge har det inte spelats något bra, fast det har ju bara spelats en låt så jag ska ge det en chans till. Borde egentligen vila, inte sitta vid datorn vilket gör att min huvudvärk bara förstärks. Det ska jag göra snart, efter jag har bloggat klart och gjort lite studier som måste göras. Nästa vecka kommer jag ha två prov och en redovisning,- men redovisning kan väl klassas som prov det med? det är ju i vilket fall som helst ett prov på ens kunskaper.

Nu ska jag referera en recension från PT-tidningen av Winnerbäcks spelning i Luleå. Detta referatet är redovisningen jag har på måndag och samma dag har jag även matteprov. Sen på torsdag har jag ett engelskaprov. Kom precis på att vi även har ett prov i Mediekunskap nån gång innan lovet också.



När kommer bomben? ;o

Det är massa/ett flygplan som flyger över vårat hus hela tiden.

(intern)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahahaha!! xD

2007-11-29 @ 12:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0