100 years.

I'm 15 for a moment
Caught in between 10 and 20
And I'm just dreaming
Counting the ways to where you are
I'm 22 for a moment
She feels better than ever
And we're on fire

Five for nothing - 100 years. Vacker låt.



Är hemma från skolan idag, jag har väldigt ont i huvudet och det vill inte gå över trots att jag vilar och går på huvvudvärkstabletter. Så jag gav upp med försöket att inte sitta vid datorn, eller läsa något idag, jag skiter i att det gör det värre, men det blir ju så tråkigt..

Frida hade tydligen också ont i huvudet, så hon stannade hemma hon med. Lyckades nog väcka henne när jag ringde henne för ett tag sen. Det var så att jag hade fått en kommentar på mitt förra inlägg, och jag kände att hon behövde få veta.

Ang kommentaren, - vem är du? Vem är "Jag"?

"Synd att det inte är jag bara. Jag satt bakom dig på busssen nån gång, och sen dess... Jag vet att jag låter som värsta stalkern, så jag ska inte skriva mer. :) Bye."


Fortsättning.

Har fått en ny kommentar, från "jag" ;

"Förlåt för den konstiga kommentaren innan. Du känner mig inte, vi går på samma skola bara. Sen tror jag inte du vill veta vem jag är. Vi kan säga att jag är en hemlig beundrare. Ganska töntigt, men ändå... ;)"

..och nu är det såhär - jag vill veta vem du är! ;p


Fortsättning.

"
Vad ska jag säga då? Ge dig namn och adress eller? Haha, lagomt mobbad man skulle bli. ;) Och ja, jag är "mysko", dock inte lika mysko IRL, I promise. Ensamhet, Internet och anonymitet kan dock leda till att man skriver såna här saker. :) "

Det skulle räcka med ett namn. :) och mobbad skulle du nog inte bli.
Det enda jag tycker är mysko, är att du inte vill säga vem du är.

Sluta vara anonym? skulle verkligen vilja veta vem min "hemliga beundrare" är. ^^


Ännu en fortsättning.

"Det är ju enkelt för dig (er?) att säga. Om jag skulle säga vem jag var skulle jag ju inte vara en hemlig beundrare längre. Då skulle jag vara "den där konstiga killen som inte har mer att göra än att skriva kryptiska kommentarer på en söt tjejs blogg". You see where I'm going with this? :) Och att skriva det här där vem som helst kan läsa känns inte heller särskilt lockande. För övrigt är det bättre att du inte vet och gissar vem jag är, än att faktiskt få reda på det och bli besviken."

Ja, det du säger är sant. Men du känner inte för att skriva vem du är på ett annat ställe, där ingen kan läsa det förutom jag då? :) tex msn. Och jag kankse inte blir besviken? Det återstår att se, eller hur? 


Forsättning, än en gång.


"I'll hink it over and (hopefully) get back to you."

Do so! Hoppas du berättar iaf.


Kommentarer
Postat av: Toy

Mysko :O Vem är det? Vet du det? Och har den skrivit nån mer kommentar?
Krya på dig :)

2007-10-23 @ 16:39:16
Postat av: Jag

Förlåt för den konstiga kommentaren innan. Du känner mig inte, vi går på samma skola bara. Sen tror jag inte du vill veta vem jag är. Vi kan säga att jag är en hemlig beundrare. Ganska töntigt, men ändå... ;)

2007-10-23 @ 16:53:18
Postat av: Sandra

den där människan är mysko..

Postat av: Jag

Vad ska jag säga då? Ge dig namn och adress eller? Haha, lagomt mobbad man skulle bli. ;) Och ja, jag är "mysko", dock inte lika mysko IRL, I promise. Ensamhet, Internet och anonymitet kan dock leda till att man skriver såna här saker. :)

2007-10-23 @ 17:45:31
Postat av: Sandra

Sluta var anonym då helt enkelt? :)

Postat av: Jag (igen)

Det är ju enkelt för dig (er?) att säga. Om jag skulle säga vem jag var skulle jag ju inte vara en hemlig beundrare längre. Då skulle jag vara "den där konstiga killen som inte har mer att göra än att skriva kryptiska kommentarer på en söt tjejs blogg". You see where I'm going with this? :) Och att skriva det här där vem som helst kan läsa känns inte heller särskilt lockande. För övrigt är det bättre att du inte vet och gissar vem jag är, än att faktiskt få reda på det och bli besviken.

2007-10-23 @ 18:58:38
Postat av: Jag (för sista gången)

I'll think it over and (hopefully) get back to you.

2007-10-23 @ 20:08:35
Postat av: Sandra

åh, detta är ju spännande! (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0