Better of.

Well I've packed my bags
I'm moving on.

Nu är det lov! härligt. En hel veckas lov. Den ska spenderas med mina vänner, och sängen. Antagligen så kommer vi till stor del, tillbringa tiden på Roasters - eller i alla fall jag och Frida. 
Den har dagen har bestått av skola, barnvaktning och vänner. (: jag for till Frida efter jag suttit barnvakt hos bror,  och vi såg Disturbia. Agnes, Emma och Robin var väldigt rädda, men jag och Frida har sett den så många gånger - så vi skrattade bara åt dom andra, för att vi visste vad som skulle hända och deras kommentarer om vad dom trodde skulle hända var fel ^^ For hem för ett tag sen, jag är så grymt trött.
Så nu har jag gjort mig i ordning för sängen, och så ska jag läsa ut Harry Potter, om jag orkar hålla mig vaken så länge. ;>

Imorgon ska jag och Frida hitta på något roligt (: säkert Roasters. Kom dit och umgås med oss? :)

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Toy

Jag var ju inte rädd :D det var bara emma som skrek i mitt öra så jag skrek :D Det tjuter nu :P

2007-10-27 @ 00:04:36
Postat av: Swedishpasta

Roaster är seriöst bra stuff!

2007-10-27 @ 00:59:49
Postat av: dråge x)

Robin var jätterädd! haha x) han satt och höll för ögonen :) Emmas kommentarer var ju roliga, för det var typ helt fel om vad som skulle hända ^^,

2007-10-27 @ 11:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0