Casa del Diablo

Belle ,Marcus, Jörgen Fiskmås ,Patrik och Råger var och besökte ett spökande slott, men det slutade inte riktigt som de hade tänkt. Det började med att Frida och Patrik spelade kort i ena tornet. Men Patrik är en sån dålig förlorare så han fuskade hela tiden, så Frida blev jättearg och tog fram sin elpistol och gav Patrik en stöt på ca. 2 miljoner Volt.Patrik tappade balansen och föll ner i vallgraven som befann sig 50 m. nedanför.
Hunden Råger stod precis bakom Frida, och eftersom att han är hund så gav han Frida en allergiskchock så hon dog och ramlade baklänges över Råger, så han knosades till döds.
Belle hade snott en pistol från Marcus, som hon skulle använda till att ta livet av sig, men eftersom den var från 3:dje världskriget så hade den specialammunition så den gick rakt genom Belles huvud och vidare in i stackars Marcus huvud så det poffade också.
Jörgen Fiskmås som såg alltihopa kände att det var hans fel att alla dog, så han ville inte leva längre. Han tog sin rosa slips och hängde sig i gardinstången. Än idag kan man höra Jörgens klagorop inne i slottet.

image3
All creds till Frida!



Fortsätting.

Nu återkommer jag med en uppdatering om gårdagen som jag lovade. :)

Planen för dagen var att träffa Maria på Råsters och ta en fika och sen fara hem tills dess att vi tjejer skulle träffa Sandra innan hon far utomlands. Men så blev det inte - för när Maria for så lockade jag Frida till Råsters med hjälp av mutning i form av kaka! Så hon kom, och vi satt där och fikade och hade det roligt ;> Sen var ju då Frida tvungen att fara hem och äta, men jag orkade inte fara hem så jag stannade där och Frida for och hämtade lite saker jag behövde till övernattningen hos henne, hemma hos mig och kom sen tillbaka.
Efter ett tag kom Agnes och Emma, och slutligen Sandra :D Vi satt där till tio och sen så bar det hemåt. Det var en väldigt trevlig och rolig kväll, och sammlagt så tillbringade jag tio timmar på Råsters - vilket är ett rekord som jag nog aldrig kommer slå! haha ;>

Jag följde ju då hem med Frida, eftersom vi skulle fullfölja våran plan - men den krackelerade, så vi ska fullfölja den till helgen istället :D Vi satt uppe till halv fyra och hade roligt hela kvällen/natten! Vi kollade i skolkatalogen, frida målade teckningar (som bara handlade om dödsfall) och så satt vi vid datorn och kollade lite bilder och så. ;> 
Vi försökte hitta några bra tips till onsdag, när vi ska klä ut oss :D Jag ska vara Bellatrix - i harry potter. Bara för att jag kallas Bella och hon ser helt tokig ut, vilket jag var ute efter. Frida tror jag ska vara en djävulshiphoppare x)

Nu ska jag gå och göra lite The, och fortsätta läsa Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0