Does the years really matter?

Det är egentligen lite konstigt att jag känner så här. Varje gång jag ser honom, börjar mitt hjärta banka, och jag känner att det pirrar till i magen. Jag känner honom inte, men ändå.. Sen finns det ett till problem också.

Jag vet inte hur jag ska formulera mig, jag ger upp.



Fortsättning.


Sandra, jag saknar dig. Kom upp hit, upplev en riktig vinter, och så följer vi dig ner och upplever en mindre riktig vinter!

Den här dagen har bestått av skola, Roasters och Elin.
Första lektionen vi hade, var matte - och då var det prov som gällde. Gick väl sådär, kunde ha gått bättre. Jag tjorvade till det rejält på två tal.. Sen hade jag två lektioner Svenska och slutade kring 12.
Då for jag och Frida till Roasters för att plugga lite på antiken. (prov på fredag) Det var trevligt. Jag älskar det där stället, det är terapi. :) Kom iaf hem kring 4, och satte mig för att kolla på bilder från helgen, samt ladda upp dom på bdb. (http://isbz.bilddagboken.se/) Sen kom Elin förbi ett tag, vi drack latte och spelade kort. Gick även ut på en kort promenad.

..och nu sitter jag här. Tror jag ska fortsätta ladda upp bilder på bilddagboken nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ge aldrig upp. orden kommer, det gör dom.
Någon som är lite kär kanske? :)

Postat av: Jag

Synd att det inte är jag bara. Jag satt bakom dig på bussen nån gång, och sen dess... Jag vet att jag låter som värsta stalkern, så jag ska inte skriva mer. :) Bye.

2007-10-22 @ 20:49:05
Postat av: Sandra

JAG SAKNAR DIG MED! Jag viiill ju komma upp. men jag vill så mycket. och tiden bara springer iväg och pengarna skulle ju sparas och blä. Men vi mååste träffas snart igen, annars blir det jobbigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0