Jag sökte dig och fann mitt hjärta.

Sitter i sängen med pappas bärbara dator i knät. Jag tog en paus från skrivandet på min recension som ska vara klar idag, och bestämde mig för att uppdatera min nya blogg som jag förövrigt nästan glömt bort att jag hade. Men jag började tänka på Sandra, där nere i Göteborg, och kom på att jag faktiskt lovat att hålla mig aktiv för hennes skull! So here I am :D

Den här helgen har vart grymt bra. På fredagen vad jag med Frida, Robin och Marcus och såg på Råtta-to-jj. Den var väldigt bra, se den! Bästa disney på länge. Efter bion så gick vi till Roasters ett tag, och sen så for vi hem till Frida. Det var en bra kväll!
Lördagen tillbringades med Frida den med, vi spelade kort och såg på Heroes. Det var trevligt! "Men kommer inte bomben snart?" (intern) 
Söndagen har även den tillbringats med Frida. Jag for tll henne kring 12-tiden eftersom vi skulle fota ett porträtt på mig till en skoluppgift. Dock blev det inte så många bra bilder, men det var roligt :) Vi gick till stället där vi skulle fota, och satte igång, och det tog ett tag innan jag kom fram till att jag hade glömt en sak, nämligen inget annat än minneskortet! Så det var bara gå tillbaka till Frida, för att hämta hennes minneskort (tur att hon hade ett!) och sen gå tillbaka. :) Det var grymt kallt, och när vi kom tillbaka så gjorde vi varm choklad och spelade kort!

Nu ska jag ta tag mig själv, och försöka göra klart det här arbetet och sen plugga lite matte..

http://isbz.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Sandra

woho, BRA BELLA! :D
Låter som en underbar helg det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0