My beloved monster.

Har just gjort mig klar för dagen. Dagens klädsel är nog ganska kall - men jag kände för att ha klänning. Så jag tog min grå klänning, mina snyggstrumpbyxor, min kofta + ett linne under klänningen. (:

Funderar på att fara till staden idag, det är lite saker som jag måste införskaffa. Bland annat hårspray, tops, rouge och gärna ett rött läppstift ^^ Frida sa att hon kankse kunde vara med mig idag, så jag får se om hon vill fara till stan med mig. Om vi gör det, förvånar det mig inte om vi går till Råsters. Vi ses där, visst? Kom och säg hej :D

Klockan sju ikväll, ska jag fara till Agnes där det bjuds på middag, film och läskigheter. x) jag ska klä ut mig, till Bellatrix. x) haha! (kom på att jag måste köpa godis också) Så här kommer jag då se ut;

Ska försöka att se ut sådär på varje bild dom tar på mig.


Fortsättning.

Det blev inte att fara till stan och inte att träffa Frida. Så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. Känns inte så roligt att sitta här till typ 7 och inte ha något att göra. Jag vill nog inte fara till stan själv, fast jag skulle behöva grejjerna. Är inte så pepp på att klä ut mig ikväll heller, får se om jag orkar..

Kommentarer
Postat av: Fräjdah! :)

haha du kommer nog lyckas ganska bra med att se ut så på korten :) Jag kommer prata som värztah gängstahn ikväll! ;P haha

2007-10-31 @ 14:43:48
Postat av: frida

du orkar visst klä ut dig!

2007-10-31 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0