One last breath.

Stan med mamma och syster nu, sen Roasters med Frida! :D

image2


Fortsättning.

Frida: Tänk om man gjorde ketchup utan tomat!

Agnes: men då skulle de ju inte vara ketchup..

Bella: men man skulle kunna ta jordgubbar istället för de är ju lika rött !

Frida: men då blir de ju Jordgubbssylt.

Bella: men då kan vi kalla de köttfärs!!?

Hahaha! :D Det där kommer jag ihåg väl, det var ganska länge sen. Jag tror vi satt i matsalen på solander och hade en av våra knäppa konversationer. ^^ Jag vet inte riktigt vad jag menade när jag sa köttfärs, men det var då inte det jag hade tänkt att säga x) haha!


Den har dagen har vart ruskigt bra! :) först följde jag till stan med mamma, syster och hennes son Vigor. Vi gick runt lite på stan - och jag fick mig en ny skjorta, en T-shirt och en stor Thekopp, som var jättefin! :D 
Sen ringde jag Frida, och vi gick och fikade på Roasters. Vi drack the och jag åt en varm macka också eftersom jag blev hungrig. Sen spelade vi kort och så :D
Vi försökte komma på ett eget kortspel, men det gick inte så bra.   
Efter det, så kom pappa och mamma och hämtade mig och så for vi till Oslagbar och åt. Vi fick sitta i VIP-rummet eftersom det var det enda som var ledigt! ;p Jag tog Black & white - det var grymt gott, så nu är jag mätt som bara den!
Ikväll ska jag se Heroes, och läsa ut Harry Potter, om det inte kommer upp något annat roligt. 

Jag är jättepepp på att börja fixa i mitt rum nu, ska försöka fixa så mycket som möjligt nu underlovet. Underarbete och så på väggarna, sen ska jag och Frida måla x) sen ska vi nog till Ikea någon dag och kika på lite möbler och så. Kommer bli jättebra. :)  Iiiiiiih!

Nu ska jag gå och göra The, och inviga min nya kopp! ;> sen ska jag se Heroes eller något.


Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja du är allt bra smart :)
jag läste Nu ska jag göra the, och inviga min nya kropp!! haha xD

vi ska köpa kritor imorrn btw! :P

2007-10-28 @ 01:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0