School.

Sitter i Macsalen nu. Börjar om en halvtima typ, har medieproduktion. :)
Jag och frida ska fixa en del av radioprogrammet som vi ska göra.
Sen bär det av till bowlinghallen, eftersom vi ska bowla på idrotten :D det blir nog roligt. Efter det, ska jag och Frida in till stan och så ska hon köpa en pincett, ( måste komma ihåg det, lovade att påminna henne) och jag ska köpa en Dvd och ett Usb-minne. Gode smid, eftersom dvd'n har usbgrej i sig, så då är det bara föra över filmer från datorn och sätta sig vid tv'n och se dom :)

Efter att vi har skaffat dom sakerna, så ska vi till Roasters och ta en fika, samt plugga.
Blir säkert skitabra det! :)

(jag måste vekrligen sluta säga "men it göre nå!" Men det går inte så bra att sluta säga det, eftersom jag är så van att säga det stup i kvarten. Men det är som en bra mening, för det passar nästan till allt. Men Frida håller på att driva sig till vansinne eftersom hon irriterar sig på det, så jag gör det för hennes skull :D haha ^^)

Kommentarer
Postat av: *hemligt*

hihihi! ;)

2007-10-24 @ 12:10:58
Postat av: Sandra

Hahaha, bra där Bella :D

Postat av: mariayoyoyo

"men it göre nå" he säg man gode ofta i arvidsjaur :P

2007-10-30 @ 09:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0