Studier, studier.

I wanted you to know that I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph; and I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain

Vacker låt. Seether and Amy Lee - Broken.

Även den här dagen kommer gå åt studier, hemska tider!
Men imorrn, blir det lov. Skönt! Längtar så oerhört mycket.

Jag och Frida slapp medieproduktionen idag, så vi gick till Roasters och pluggade - igen. :)
Men it göre nå, roasters är bra och det är bra att plugga! Dock måste jag fortsätta plugga nu, men jag återkommer säkert!

(min bror andré blev gudfar idag! :) han är då gudfar till maddes barn, som är hans kompis. )

Kommentarer
Postat av: Frida

Bella, om du säger "men it göre nå" en gång till får jag seriöst psykbryt på dig! Gaah!

2007-10-25 @ 18:14:30
Postat av: Sandra

hahahahahaha, Fridas kommentar, puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0