You're the target that I'm aiming at.

Nu har jag suttit, i nästan två hela timmar, om inte mer, och renskrivit antiken på datorn. Det var grymt jobbigt, men gode värt. Känns bra att ha det gjort så jag kan koncentrera mig på att lära mig det jag inte kan imorrn, inför provet jag har i övermorrn. ;p ( Det blev typ 10 sidor, dock hade jag mycket radavstånd, annars blir det så plottirgt när det är anteckningar ;p )

Kan väl berätta lite om min dag när jag ändå sitter här och skriver - dagen började med att jag vaknade klockan 6, duschade och sen kom på att jag hade sovmorgon. Tärt, men vad gör man när man inte kan sommna om? Jo, man äter en rejäl frukost framför tv'n x) haha. Väl på skolan så hade vi matte, medieproduktion och sen idrott. Jag och Frida gjorde klart det vi skulle göra på Medieproduktionern, så vi kankse slipper lektionen imorrn! Sen på idrotten, hade vi bowling, det var grymt kul :D
Efter det, gick jag och Frida till staden och jag köpte min Dvd och mitt USB-minne och Frida sin pincett ^^ Sen gick vi till Råsters och fikade samt pluggade på Antiken. ( träffade andré också, det var trevligt! )
Tog bussen hem kring 6, åt middag och sen ägnade jag resten av kvällen åt studier.. ;p
uuuäh, det är hemskt att plugga.

Nu ska jag lägga mig i sängen, se ett grey's avsnitt på min nya dvd och sen ska jag sova! :D SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: etzich

Lyssnar du på Coldplay? :)

2007-10-25 @ 12:19:01
Postat av: Sandra

hähä, tanke på den förra kommentaren, coldplay är bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0