The way I feel

Eftersom jag har fått klagomål av Lisse att jag inte uppdaterar min blogg, så tänkte jag tillbringa en del av lunchen för att göra det. ;) Jag sitter i nya mac-salen på skolan, i media och ser retarderad ut i hörlurarna där låten "The way i feel" av 12 Stones spelas. Youtube är bra grejjer.
Igår började jag lyssna på lite gammal musik, och nu är jag fast i den för ett tag skulle jag tro.

Det har varit ganska körigt inom skolan på sistonde, men nu är samhällsrapporten imlämnad och jag har gjort bort två redovisningar, samt en liten uppstats om min favoritserie vilket är väldigt skönt. Nu är det bara ett matteprov, samt två uppgifter med masasf rågor som jag måste göra, och det ska jag studera med Lisse efter skolan idag. Vi tänkte sätta oss på boblioteket, eftersom det är en lugn miljö där man förmodligen får mer gjort än om man sitter på ett fik som var vårat första alternativ.

Jag känner mig ganska stressad, eftersom att jag far till Frankrike på lördag. Det är mycket som ska fixas och jag måste sätta igång nu. Problemet är bara det att jag inte vet när jag ska få tid, men marcus får stå ut med att jag ska kolla igenom alla mina kläder och slänga dom i tvätten ikväll. Det kommer ta lite tid, men jag måste ta mig den.. Sen ska jag även på möte ikväll inför Taizé, och det är klockan sju så det kommer ju säkert ta två timmar vilket inte uppskattas. Men för att få följa till Frankrike så måste jag dit.
På torsdag måste jag även in till stna med min mor för att inhandla lite saker som jag behöver inför Taizé..


Nu måste jag kila, för jag börjar snart. Ska försöka ta mig tid till att uppdatera klart så småningom. :D eller så blir det en helt ny uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Frida

Trevligt med en uppdatering :) det var ett tag sedan. Vi far på 4 dagar! det är helt galet. :D

2008-04-22 @ 20:22:40
Postat av: Lisse

Äntligen en uppdatering :) bra jobbat hehe håller med Frida, de är helt galet att inte jag får följa men ni får försöka klara er utan mej ;) Ha de Gött :)

2008-04-23 @ 19:36:38
Postat av: Frida

(svarar till Lisse)Ja det kommer att bli grymt jobbigt att klara sig utan dig Lisse ;P

2008-04-24 @ 12:09:25
Postat av: Lisse

(svarar till frida) förstår det frida ;)

2008-04-24 @ 17:15:57
Postat av: Sandra

nu vill jag ha uppdatering om taize! :D

Postat av: Erika

det verkar inte gå så bra längre med att uppdatera ? ;)

2009-02-23 @ 08:39:41
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0