Frou-Frou

This one's for you Frida.



Jag har inte uppdaterat på länge. Jag har inte uppdaterat här, eller bilddagboken,- på ett bra tag nu.
Jag kan skylla på att det beror på mitt internet som vägrar funka, och jag kan även skylla på att jag inte alls orkar bry mig om att uppdatera nu för tiden, så ni få som läser min blogg, jag får ursäkta för det.

Tyvärr frida, så blir det här det enda jag kommer skriva idag. MEN, jag lovar dig att jag ska bli bättre på att uppdatera :D




Han får det pirra i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack! det var bättre än inget iaf :) Skyll på datorn du, men egentligen är det du som inte orkar ;P

2008-02-13 @ 17:27:43
Postat av: Lisse

joo nu har du å frida fått mej att uppdatera så nu är de bara ni uppdaterar också :>

2008-02-16 @ 15:50:03
URL: http://LNordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0