I'm not afraid.


Jag vaknade tidigt idag, och har en massa tid att ta död på. Marcus kommer klockan tre, - eller klockan sex och jag hoppas på det första alternativet. Sen ska vi vidare till Frida. Filmkväll med tjejerna och alla M.

Jag känner för att fota, men det känns inte så kul eftersom det inte är så speciellt fint väder ute, så jag ska nog ta och göra mig lite the, lägga mig i sängen och läsa ut boken jag håller på med nu. 
(Ska nog försöka mig på att göra en egen Chai-latte fast med ett annat sorts the)


Skam av Karin Alvtegen

 image18 
Bra bok, läs den.




Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag brukar också fundera på att göra egen Chai-latte, men brukar det bli gott om man gör själv?

2008-02-27 @ 12:42:40
Postat av: Frida

Gjorde du en egen chai-latte? isf blev det gott ?:P

2008-02-28 @ 18:17:23
Postat av: Sandra

den är underbar! älskar skuld och svek också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0