The Fear You Won't Fall.

Part of the beauty of falling in love with you is the fear you won't fall
It hasn't felt like this before

                                                                            Joshua Radin - The Fear You Won't Fall



Har inte uppdaterat min blogg på en vecka nu. Den gångna vecka har varit väldigt bra, det har varit lov och jag har haft roligt. (Dock lite synd att det har varit svårt att få tag i någon som vill hitta på något, alla har varit väldigt upptagna verkar det som. Men som tur är har jag Frida som alltid ställer upp!)

Idag var första skoldagen för detta år. Den var tråkig, men det var roligt att träffa klassen. Särskilt Terese och Sara. :) Efter skolan for jag och Frida in till stan en sväng, Frida hade ett ärende på stan och sen gick vi och satte oss på Roasters. Jag känner att det var välbehövt. Sen tog vi bussen hem till mig, och som tur var satt Sandra på den. Hon skulle vara med oss och se på "The number 23" men vi hade båda slut batteri i telefonerna så det gick inte att få tag på oss.

Nu ska jag lägga mig i sängen med en kopp the, och läsa Stieg Larssons bok "Flickan som lekte med elden" .

Kommentarer
Postat av: frida

Jag förstår inte riktigt vad alla har hållt på med, när vi inte har fått tag på dom.. men det kommer fler lov :)

2008-01-08 @ 21:04:21
URL: http://heyfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0