Ibland behöver man bara en

Idag har jag fått spendera drygt tre timmar med min Marcus.
Jag fick vakna tidigt, nämligen klockan 6, för att hinna ta bussen (7.25) in till Öjebyn där planen var att handla för en picknick och sedan gå hem och hämta cykeln för att ta den till Storstrand där Marcus för tillfället jobbar med konfirmanderna som fritidsledare.
Men jag trodde att ica öppnade en timma tidigare än vad dom egentligen gjorde så det var bara att ppromenera hem och hälsa på där hemma ett tag för att sedan cykla vidare till affären klockan nio.
Det var en mysig pciknick, med mycket gott att välja mellan. Jordgubbar, vindruvor, klementiner, honungsmelon, kex och färskost, chips, drickyoghurt och slutligen saft.
Vi satt på en liten strand nära Storstrand där Marcus jobbar, där vi satt/låg och myste i den varma solen. (Jag har lyckats bli lite brun/röd!)

Det var skönt att få vara honom nära, även fast vi inte har varit borta från varandra så pass länge.


Marcus ligger och kikar på fiskar..

Kommentarer
Postat av: Sandra

så mysig bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0