Carry you home

36 dagar kvar till Taizé. 9 dagar kvar tills min Marcus kommer hem från England. Väntan gillas inte.


Fick just ett fint sms av min raring. Har inte förstått att han är i England riktigt än, och jag har inte förstått att han kommer vara där så länge. Känns som att han är borta på sin stuga för en helg eller så. Men icket.

                                                                                                     Han är långt borta, i nio långa dagar till.



Nåja.
Den här dagen har inte varit speciellt händelserik. För att sammanfatta den med ett ord, -  tråkig. Förhoppningsvis så händer det något innan det är läggdags, och jag hoppas det blir roligt. Om det inte händer något, får jag se Heroes och läsa boken jag håller på med just nu.  Brandvägg av Hanning Mankell.
    Tror även jag ska ta en penna i handen, och måla något. Mest troigt blir det ett träd, utan löv.
    Det är mitt favoritmotiv.



Fortsättning,-  15.20




Har kikat på IKEA's hemsida och hittat lite saker jag vill ha till mitt rum när det ska göras om.

image20

Kommentarer
Postat av: Lisse

No tycker jag att vi drar till ikea no :P haha måste då bara säga sorry, men min blogg stängs nu ned :/ men jag kommer fortfarande att vara en trogen läsare till din blogg :)

2008-03-21 @ 21:33:03
URL: http://LNordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0