Don't walk out on me

37 dagar kvar till Taizé. 10 dagar kvar tills min Marcus kommer hem från England. Väntan gillas inte.



Just nu har jag varit hemma i ungefär två timmar. Det är länge sedan jag var hemma nu, ungefär åttio timmar för att vara med precis. Ganska skönt att vara hemma, även fast jag inte alltid känner att jag vill vara här.

Anledningen till att jag varit borta så länge är att jag tillbringade natten hos Marcus, och sedan for till stan med Frida, Sandra och Sofia idag. Efter stan for jag hem till min bror André och spöade honom i Guitar Hero. (Iaf en gång, av tre)
    När jag kom hem, kom jag lagomt till middagen och eftersom det är påsk så serverades det några rätter från ett vanligt julbord. Julskinka, sillsallad, kötbullar osv. Det var gott och jag åt mig mer än mätt.
    Det var tänkt att detta skulle bli en intressant uppdatering att läsa, men icket blev det så. Jag skyller på att jag är för trött och att jag hellre fördriver tiden med att läsa, vilket kommer vara kvällen sysselsättning för Isabella (vilket vill säga ,- mig) .
   

Kommentarer
Postat av: Frida

NEdräkningen har börjat!! Snart far vi kan du fatta det!? :O
VAnn du över honom, det är inte illa det :P

2008-03-21 @ 10:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0