Don't walk out on me

Sitter och leker i Photoshop. Målade en bild för någon dag sen när jag hade lite tråkigt. Bilden är inte fint målat, men jag tänkte prova på att färglägga den i Photoshop.  Såhär ser det ut än så länge:
 
Före                                                              Efter
354242-22

Lisse är på väg hit, vi ska se Mumin. Planerna var egentligen att jag skulle till henne, men min fader är på stugan. Dock tror jag att han är på väg hem, för mamma har satt fram tre tallrikar till middagen ,- så jag hade nog kunnat fara dit. Menmen, det blir nog bra såhär med!

Tidigare idag, klockan ett, bjöds det på våfflor hos Anders och Anette eftersom Anders fyller år idag. Det var väldigt gott! Grattis till Anders :)

  

Gick ut och fotade en sväng, men det blev inte speciellt bra bilder. Men jag postar några bilder ändå:

image25

image26

image27

Kommentarer
Postat av: Frida

Bilden blev cool tycker jag, du börjar bli vädigt duktig på ps :)

2008-03-25 @ 17:16:13
Postat av: Anonym

sjuukt snygga bilder i galleri tycker jag, du ager

2008-03-29 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0