Hide

Lets leave, oh lets get away
Get lost in time
Where theres no reason left to hide

Creed - Hide          

                                 
                                                                   Jag är inne i en till Creed-period.

                                 
Sitter på skolan och väntar på att lektionen ska börja så att jag kan få den bortgjord och fara till min Marcus.
Första dagen på skolan, och jag är redan less.

image15

Morgonen började med en brottningsmatch mot min ångest, jag vann och tog mig till slut upp ur sängen.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag är stolt över dig att du vann över din ångest! sånt är inte ku latt brottas med!

2008-03-03 @ 13:37:49
URL: http://swedishpasta.bilddagboken.se/
Postat av: Frida

Vad bra att du vann! Det var bra att du tog dig till simhallen också :)

2008-03-05 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0