Kom änglar.

Sitter på skolan och har medieproduktion.
Jag och Robert har gjort klart våran animation, så det finns inget för oss att göra förutom att sitta av tiden. Det är tråkigt, men snart tror jag att vi ska titta på alla gruppers filmer, vilket blir lite roligt att se på i alla fall.
Sen har vi bara en lektion kvar, och då ska jag och Frida redovisa ett arbete vi har gjort om virus och hackers. Slutar där kring 3, och sen ska Marcus följa mig hem och så ska vi baka stora amerikanska muffins med chokladbitar i! (: gott.






Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer och tjuvar några muffins av er ;P

2008-03-06 @ 12:09:24
Postat av: Lisse

Eran film äger juh fan :P

2008-03-06 @ 19:38:33
URL: http://LNordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0