The motivation Proclamation

Hittade lite gammal musik från den tiden när jag lyssnade på Good Charlotte. Min favoritlåt av dom har alltid varit The motivation Proclamation, och jag måste säga att när jag lyssnade på den för en dryg timme sen ,- så väckte den minnen. Måste även tillägga att den text som jag valde att göra fet, verkligen stämmer in på mig just nu.

Motivate me,
I wanna get myself out of this bed.
Captivate me,
I want good thoughts inside of my head.
If I fall down,
would you come around,
and pick me right up off the ground?



Nu börjar jag bli less på att bara sitta hemma och inte göra någonting. Det är lov, och på lov ska man hitta på saker. Att jag sitter hemma hela dagarna gör det inte bättre heller, med alla tankar som snurrar runt i mitt huvud. Behöver få tänka på annat ett tag. Idag ska jag hitta på något, men jag vet inte vad. Kanske Nodo ikväll? Nåja, jag får se hur det blir. Antagligen kommer det ändå sluta med att jag inte har något att göra ändå, vilket känns tråkigt.

Jag har i alla fall planer för imorrn, då ska jag till Lisse och se Mumin med henne. Det ska nog bli roligt! Sen på måndag ska jag till Sandras stuga med tjejerna (inte alla, men dom flesta) och vi ska äta och dricka gott. Det ser jag verkligen fram emot. Natten spenderas där, och sen på tisdag ska jag och frida till badhuset för att simma om vi orkar. (vilket jag tvivlar på)

Nu ska jag gå och försöka fördriva lite tid.


 image21Puss.

Kommentarer
Postat av: Lisse

No ska du :) å de är ju tecknat som gäller :D

2008-03-22 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0